Friday 29 August 2014

kawan

Kawan? susah betul nak cari kawan yang betul-betul boleh setia dengan kita dan memahami kita. hm. aku perlukan kawan sekarang. kawan yang memahami aku. yang ada masa aku sedih, happy, badmood . ada kawan pun yang talam dua muka lahh kutuk aku belakang-belakang lahhh. ayoihhh!hmm :( kalau kita sayang someone kite kene terima seadanya dia. hm. aku tercari-cari sekarang, siapalah kawan baik aku? kawan dunia akhirat aku. yang boleh aku luahkan perasaan dekat die dan bagitau rahsiaa aku semuanyaaaa? alaahhhh. aku rindu kawan sekolah rendahh akuu. mai! sarah!!hmm:( tak suka ahhh sekolah menengah. nak sekolah rendah! nak kawan yang lamaaaaaa. miss them!nih gambar dekat bawah ni gambar kelas akuu. sekarang aku form 2. nih kelas paling hot dekat bilik guru. cikgu semua slalu gosip pasal kitorang. kami havoc!ade laa beberapa  yg nakal. termasuk akuu. aku jahat? nope aku nakal. aku sedar aku nakal. hm. yeah! 

No comments:

Post a Comment