Friday 29 August 2014

bae

nih. nama akak yg sebelah tu Siti nuraisyah mehat. hm. die form 4.die aktif sukan. aku sayang die. aku admire die sebab die comel.die comel kan? die ade dimple tu la aku admire die. aku suka orang yang ada dimple. comel sangat!hmm. hari tu die tetibe take aku. aku excited gile. happy gilee. last2 die play kan akuuu. sedihh gila bapak bila dapat tau yg die play kan aku. susah payah aku sayang die , last2 die play kan aku. die play kan aku sebab aku admire die over sangat? manader. act sekolah aku semua perempuan tu laa ade akak angkat adik angkat nihh. maklumlahh sekolah takde laki. tapi aku bukan lesbienn tahuuu?!!! aku masih normal pemikiran akuuu. hee. before aku relay dengan kak echa aku fikir kalau aku relay dengan die aku akan jadi org yang paling dalam dunia nihh. tapi. sebaliknyaaaa! :( hm apa bolehh buat takkan nak putarkan balik masaaaa? sokayhh. redha je laaaa.hm. erina sayang kak echa mehat :')

No comments:

Post a Comment